چمن مصنوعي در باغچه

همه چيز در مورد دكوراسيون داخلي

چمن مصنوعي در باغچه

۲۲ بازديد

وقتي تصميم مي گيريم چمن مصنوعي نصب كنيم (همچنين به چمن مصنوعي مراجعه كنيد: مزايا و معايب مقايسه شده) ، توصيه مي شود با يك شركت تخصصي تماس بگيريد ، اما اين فرايندي است كه مي تواند به طور مستقل با رعايت قوانين ساده و بصري در مراحل كار. اول از همه ، انتخاب محصول مهم است ، سپس ما به آماده سازي پايه موجود و در نهايت به نصب واقعي محصول مي پردازيم.

خوب است قبل از آزمايش دست خود به خاطر بسپاريم كه نصب چمن مصنوعي تزئيني را مي توان روي هر سطحي نصب كرد ، اما در صورت نصب روي زمين طبيعي ، ابتدا لازم است سطح موجود را كاملاً آماده كرده و با آن برخورد كنيم.

مرحله به مرحله نصب
تهيه صندوق
1. به عنوان اولين قدم لازم است پايه را براي مانتو مصنوعي جديد خود به بهترين نحو آماده كنيم. قبل از هر چيز لايه سطحي موجود خاك را با دقت برداريد. براي عمل بهينه ، توصيه مي شود اولين قسمت سطحي كف را با عمق متغير بين 8 تا 10 سانتي متر حفاري و برداريد تا بتوانيد فضايي براي بستر جديد ايجاد كنيد. مناسب براي قرار دادن فرش مصنوعي حذف تمام علف ها ، ريشه ها و علف هاي هرز كه براي جلوگيري از ايجاد سطح ناهموار در زير گوشته ضروري است ضروري است.
چمن زني مصنوعي

در نهايت ، در نظر گرفتن زهكشي يا حفظ شيب خاصي از كف زيرين براي اطمينان از جريان آب در بالا و پايين چمن مصنوعي ضروري است.

بياييد اكنون به نصب لبه ضد آب در كل محيط منطقه خود بپردازيم. به اين ترتيب ، چمن دچار حفره نمي شود و با گذشت زمان از بين نمي رود. توصيه مي شود از يك لبه پلاستيكي استفاده كنيد ، در عوض ممكن است يك مهره سيماني در اطراف منطقه اي كه در آن چمن مصنوعي را نصب مي كنيد ايجاد كنيد.
در اين مرحله ، ما مشخص مي كنيم كه اين يك مرحله كاملاً اختياري است و با صلاحديد كامل كاربر ، مي توان يك مانع از نوع "ژئوتكستايل" در برابر علف هاي هرز كه مي تواند بين رول هاي مصنوعي خود را تجديد كند جوندگان و كرم هاي خاكي وارد كنيد. به سختي قادر به نفوذ و كندن و آسيب رساندن به كت جديد خواهد بود.
در اين مرحله ، زمان شروع يك مرحله مربوطه است: افزودن بستر و تسطيح بعدي آن. بستر مي تواند از مواد متنوعي مانند شن ، يا گرانيت ريز خرد شده يا در نهايت سنگهاي ساده با دقت خرد شود.
اگر چمنزار را روي زمين غير طبيعي يا بتن يا سطح سخت ديگر مي گذاريد ، مي توانيد از تشك هاي ضربه گير به عنوان بستر چمن مصنوعي خود استفاده كنيد.

در نهايت ، از يك چنگك ساده براي صاف كردن پايه تازه ايجاد شده و تا حد ممكن سطح آن را استفاده كنيد.

در حال حاضر لازم است كه به آرامي آب دهيد و پايه تازه ايجاد شده را فشرده كنيد.
در اين مرحله ما مي توانيم مرحله آماده سازي كلي بستر را به اتمام برسانيم و بالاخره زمان آن رسيده است كه به قلب نصب گوشته مصنوعي مصنوعي برسيم.

بياييد چمن را در نزديكي سطح پوشانده شده شروع كنيم ، اگر پايه نگهدارنده كمتر از حد انتظار باشد ، لازم است كه دوباره سنگريزه يا سنگ بيشتري بگذاريد و آن را فشرده كنيد تا چمن مصنوعي و سطوح اطراف آن كاملاً با يكديگر هماهنگ شوند. به
موقعيت چمن. با كمك حداقل يك نفر ديگر ، هر نوار را بكشيد و روي پايه تازه آماده شده قرار دهيد. هميشه خم شدن ساقه هاي چمن مصنوعي براي باغچه را بررسي كنيد تا همه آنها در يك جهت قرار گيرند. حالا نوارها را در صورت لزوم با كمك يك برش ساده فرش يا يك چاقوي كوچك ببريد ، بديهي است كه هميشه در قسمت زيرين فرش كار مي كنيد.
اكنون زمان آن است كه نوارهاي چمن را كه به تازگي بريده شده و به هم چسبانده ايد ، به هم بدوزيد. معمولاً خوب است از چسب پيشنهادي مستقيم توسط شركت مادر استفاده كنيد ، يا يك نوار مشترك مانند نوار چسب محكم را براي خارج از منزل روي زمين پهن كرده و سپس دو نوار چمن را روي آن قرار دهيد و آنها را به هم وصل كنيد.
در اين مرحله ما تقريباً مستقيماً در خانه هستيم ، لازم است چمن را در امتداد محيط كل منطقه قلاب كنيم. ممكن است از تيرهاي گالوانيزه و رنگ آميزي شده براي فضاي باز يا منگنه هاي فلزي براي رفع لبه بيروني چمن مصنوعي استفاده شود. بر روي زمين ، توصيه مي شود كه تقريباً هر 15/20 سانتي متر تقريباً يك ميله يا نقطه وارد كنيد.
در حال حاضر مواد پر كننده را به چمن تازه اضافه شده اضافه كنيد تقريباً تمام چمن هاي مصنوعي بايد با ذرات فرش شده باشند

اجازه دهيد تيغه هاي چمن به صورت عمودي باقي بمانند و صاف نشوند ، اين نوارها بالاست و ضربه ها را در حين فعاليت هاي ورزشي جذب مي كند.


يك لايه نازك از مواد را با دست بماليد و چندين بار اين كار را تكرار كنيد تا زماني كه تيغه هاي چمن به طور يكنواخت در حدود نيمي از طول آنها پوشانده شود. متداول ترين مصالح مورد استفاده عبارتند از: ماسه سيليس ، تراشه هاي لاستيكي سياه براي ضربه زدن به كوسن يا سرباره مس دانه دار كه مزيت جذب بوي ناشي از حيوانات خانگي را دارند.

در نهايت ، چمن را مسواك زده و خيس كنيد. هنگامي كه مواد تازه به كار گرفته شده اند ، از يك برس دوار براي "احيا" چمن و بلند كردن دائمي ساقه ها استفاده كنيد.
توصيه ها و هشدارهاي كلي
در پايان ، برخي هشدارهاي كلي: خوب است مراقب باشيد كه هنگام انجام حفاري هاي اوليه چمن مصنوعي به سيستم آبياري آسيب نرسانيد. اين يك عمل خوب است كه به هر دليلي كباب نكنيد ، سيگار نكشيد و از ساير منابع حرارتي در حضور چمن مصنوعي استفاده نكنيد ، ممكن است پلاستيك ذوب شود.

در نهايت ، به كلر استفاده شده در استخرها كه مي تواند رنگ چمن مصنوعي را تغيير دهد توجه كنيد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.